Την νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας υποδέχθηκε η πρόσφατη Διεθνής Έκθεση Τουρισμού "Philoxenia" στην Θεσσαλονίκη, αφήνοντας μια ποιοτική γεύση ως σύλληψη, καθώς βασίστηκε όχι μόνο πάνω στον Μέγα (Great) Αλέξανδρο, αλλά και στον μεγάλο Αριστοτέλη, μέσα από την "φωνή" και την σοφία του οποίου ξεδιπλώνεται η φιλοσοφική προσέγγιση της Κ. Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού.
DO SOMETHING GREAT
Είναι η ώρα λοιπόν για μια ποιοτική αναβάθμιση, ένα ποιοτικό άλμα, με την προσέγγιση σκεπτόμενων τουριστών, που ενώ εδώ μπορούν να βρουν όλα τα άλλα και πολύ καλύτερα, θα ανακαλύψουν επιπρόσθετα την ελληνική σκέψη και θέληση, που δημιούργησε το θαύμα της Μακεδονίας!
Και όχι μόνο θα εκπλαγεί κανείς από τις ομορφιές, την ατμόσφαιρα, την φύση, τις γεύσεις, τα χρώματα των αρχαίων και βυζαντινών ελληνικών αιώνων, αλλά πραγματικά θα χτίσει, θα κάνει Something GREAT!